onsdag 10 augusti 2011

Dagens ungdom är morgondagens framtid.
























Svenska Landslaget.

Sverige...jag är svensk. Du är svensk. vi är svenskar tillsammans. Men hur stora är egentligen det svenska landslaget i fotboll?? Ganska litet enligt mig. Jag tycker media överdrev när det kallade det hela för FIASKO när vi inte nådde VM 2010 i Sydafrika... Vi hade ju för fan Ungern Portugal och Danmark i kvalgruppen då äre inte lätt och vi är ett sämre lag en Danmark och vi är absolut sämre en Portugal och att kalla det dåvarande urtåget för Fiasko....det är enligt mig ren jävla noja! Dock så kan jag erkänna att jag tycker till om jävligt mycket men om ni inte håller med mig om detta så kan ni fan ingenting om fotboll. Nu ska jag inte sitta och sägga att jag är ett stort orakel men det är faktiskt ett faktum att Sverige inte tillhör toppen! och med lagen vi hade i kvalgruppen till Vm 2010 så ska vi inte ha så stor chans att ta oss vidare och det gjorde vi inte heller.
Men nog om det nu. FRAMTIDEN?? är den största frågan av dem alla...vad händer med framtiden när inte Zlatan finns när inte Mellberg och Majstorovic finns när inte Isaksson eller Källström inte heller Anders Svensson finns vad händer då? jag kan ju tyvärr inte svara på det men jag hoppas verkligen att Sverige väljer att sattsa hårt och stort på ungdomsfotbollen för det är ju dagens ungdom som är morgondagens framtid! Tror ni att vi nån gång ska få se en ny Zlatan? En ny Henrik Larsson? ...Glenn Hysen...Brolin..Dahlin ja det finns många och åter många spelare som har fått svenskarna att le upp till öronen. Får vi se ett sådant landslag igen?? jag hoppas det iallafall. det skulle inte bara vara viktigt för fotbollen utan också för hela våran nation. Sverige måste få skryta lite...vi har inget...eller jo WOW vi är rankade 2:a (1:a för bara nått år sedan) i Innebandy men va fan enligt vissa så är ju innebandy bara för Vänsterhändta och sängvätare. (Wikegård) och kan väll hålla med, även fast jag spelade Innebandy ett tag så kan jag som sagt hålla med! och det var inte förens jag sluta spela Innebandy som jag också slutade pissa i sängen ;) hehe ne då Innebandy är kul men det är inte lika stort som fotboll, TYVÄRR...Vad har vi mer...inget... Hockeylandslaget har väll förvisso haft sina stunder men..men. Vad säger du Johnsson ska vi skapa ett landslag i biljard?? vi brukar ju briljera hemma hos mig!?!?! SKOJA jag har ingen jävla kompis som heter Johnson, allt jag vill ha är ett starkt, rent och RUTINERAT landslag i fotbollen och det mina kära vänner kan vi få om vi väljer att sattsa hårt på Ungdomssidan!! Nej nu har jag klagat i cirka 5 minuter så nu fåre fan va nog ni är väll säkert trötta på mig vid detta laget..kom gärna med egna åsikter i en kommentar...så hare gött så hörs vi

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar