fredag 12 augusti 2011

Så slutar Premier League plats 5 till 9

5. Arsenal

Varför: Kommer bli dumförklarad och få nån idiot stämpel för att jag lägger ARSENAL 5:a! Men de ser ut att tappa Fabregas till Barca och Nasri rycktas ju till City. Visserligen har man värvat Gervinho som är en bra spelare men jag vet inte riktigt om Arsenal kommer att klara sig så bra utan sin spanska lagkapten. DÄRFÖR sätter jag Arsenal nere på en 5:e plats och ni får tycka vad ni vill men såhär tycker jag!

Stjärnan:
Han tillhör ju Arsenal i några timmar till ser det ju ut som så helt klart Cesc Fabregas även om han med all sannorlighet lämnar Arsenal för Barcelona. Annars så har vi ju alltid Theo Walcott och Jack Wilshere

6.
Tottenham Hotspur

Varför:
För att Tottenham tillhör dessa "Topp 6" det har alltid varit topp 4 men nu när City och Tottenham har börjat glänsa så är det ju nästan 6 lag som varje år har en ganska stor chans på ligan och Europa spel. Men Tottenham är svåra de kan lika gärna sluta 7:a eller så kan de sluta 4:a man vet aldrig men jag tippar Spurs som 6:a i 2011/2012 års Premier League!
Stjärnan:
Gareth Bale

7.
Everton

Varför:
En av Englands största klubbar i Historien och de slutar alltid hela tiden mellan plats 5 och plats 8 så därför tycker jag det inte är några konstigheter att Everton Placeras som nummer 7 i årets Premier League.

Stjärnan:
Mikel Arteta

8. Newcastle United
Varför: "En sovande Jätte" som väntar på att vakna och få krossa hela Premier League! de är ett riktigt bra lag men tror inte de slutar bättre en 8:a i PL just för att det finns väldigt stora lag i PL som ALLTID slutar på bättre placeringar. Men som sagt så väntar man fortfarande på att Newcastle ska vakna och få en succe säsong och vem vet det kanske blir denna säsong?

Stjärnan: Det var ju absolut Joey Barton som var en stor stjärna i klubben men nu så släpptes han ju och jag har ingen aning om vem jag ska välja men kanske är det
Yohan Cabaye?

9.
Sunderland

Varför:
Ett strålande bygge som Sunderland har lyckats få ihop nu med bland annat Unitedstjärnorna John O´shea och Wes Brown man har ju också värvat den riktigt bra svenska spelaren Sebastian Larsson från Birmingham. Och vad vet jag de kanske skräller sönder och tar en topp 4 placering men den chansen är nog ändå ganska liten.

Stjärnan:
Asamoah Gyan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar