fredag 12 augusti 2011

Så Slutar Premier League Plats 10 till 20

10. Aston Villa
Varför:
Ett mycket stark lag och kanske jag är lite dum som placerar dem som 10:a jag vet inte! Men en sak är säker och det är att man kommer märka att stjärnan Ashley Young har försvunnit ur truppen för han var ju absolut en av de största för Villa.

Stjärnan:
Darren Bent

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
11. Fullham
Varför: Ett mycket stark lag och kanske jag är lite dum som placerar dem som 10:a jag vet inte! Men en sak är säker och det är att man kommer märka att stjärnan Ashley Young har försvunnit ur truppen för han var ju absolut en av de största för Villa.

Stjärnan: Bobby Zamora
----------------------------------------------------------------------------------------
12. Stoke City
Varför: Stoke har under tiden i PL slutat 12, 11, 13 och jag tror att det blir samma saga denna säsong det blir en 12:e plats för Tony Pulis Stoke City.

Stjärnan: Kenwyne Jones
----------------------------------------------------------------------------------------
13. Bolton Wanderers
Varför: Tappat sin kanske bästa spelare till Galatasaray (Johan Elmander) men står fortfarande kvar stark med bland annat Kevin Davies. Bolton på en 13:e plats var en ren chansning jag har faktiskt ingen aning om var detta laget placerar sig jag tror faktiskt att Bolton kommer vara väldigt starka och man slutade på 14:e förra säsongen och denna säsongen ser ju som sagt ut att bli den bättre och därför får dom en 13:e plats av mig

Stjärnan: Kevin Davies och Stuart Holden
------------------------------------------------------------------------------------------
14. West Bromwich
Varför: De har haft svårt att riktigt lyckas i PL men jg tror nog att West Brom är ett Framtida lag som kommer stanna länge i den Engelska högstaligan för de har bra sammanhållning och många tekniska spelare i laget

Stjärnan: Peter Odemwingie
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
15. Norwich City

Varför: NYKOMLINGAR!! Tror inte att Norwich åker ut utan de lyckas med ett ganska så stark lag stanna kvar. Frågan är bara vart man stannar i ligan, jag var lite frågande på placering 13-16 och det kan bli lite annorlunda men jag valde helt enkelt att lägga Norwich på 15:e plats. de kan lika gärna sluta på 14:e eller 16:e det är väldigt svårt.

Stjärnan: Wesley Hoolahan
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
16. Blackburn Rovers

Varför: Jag kan faktisk inte säga så mycket om Blackburn de slutar ofta mellan plats 10-15 där nånstans man hade ju ett riktigt bra år 1995 då man vann ligan men Blackburn tror jag slutar på en 16 plats i årets Premier League kan eventuellt sluta på en 15 plats i byte med att Norwich slutar på en 16:e.

Stjärnan: Michel Salgado
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

17. Queens Park Rangers

Varför: Queens Park Rangers har i ett par år haft målsättningen att ta klivet upp i den högsta serien efter att ha spelat fyra säsonger i Premier League på 1990-talet. QPR är en klassisk London-klubb som till skillnad från sina London-kinkurrenter har hindrats från att utvecklas eftersom att bland annat arenan inte kan byggas ut och att klubben inte har haft någon kontinuitet eller ekonomiska möjligheter. Men med några av världens rikaste ägareså borde ju QPR ha råd att investera i några nya spelare och se till att sejouren i högstaligan inte bara blir ettårig.

Stjärnan: Adel Taarabt
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

18. Swansea City

Varför: Man har historiskt sett åkt upp och ner lite Berg och dalbana aktigt mellan divisionerna de har varit i både toppen av högstaligan och botten av fjärdedivisionen. Det var ganska svårt och välja en plats på Swansea men jag väljer en 18 plats helt enkelt.

Stjärnan: Danny Graham
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

19. Wolverhampton

Varför: Även att Wolves spelar sin tredje raka säsong i ligan så har man inte riktigt lyckats att placera sig högt i tabellen. Man har hela tiden lyckats klara sig kvar men med minsta marginal så därför tror jag att Wolverhampton slutar på en 19 plats i år.

Stjärnan:
Matthew Jarvis
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


20. Wigan Athletic

Varför: Wigan ligger där nere hela tiden och detta året är det nog tyvärr Wigan som kommer att dra det kortaste strået. Så därför placerar jag Wigan här och Ekonomin i klubben är väldigt ansträngd och klubben har inte många intäkter förutom ordföraren Dave Whelans pengar som investeras i klubben på ett ganska så starkt sett.

Stjärnan: Hugo Rodallega



Det var placering 10 till 20 och jag gjorde denna före 1 till 9 så om ni läser detta och det inte finns nån 1:a till 9:a så kommer den om cirka 2 till 3 timmar annar så vill jag bara säga hare gött och syns nästa gång

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar